Letnje gume – prodaja

BADGET

Niskobudžetna klasa auto guma, solidno pouzdana sa kraćim vekom trajanja.



Middle Class

Vrlo dobre auto gume srednje klase. Pouzdana i sa solidnim vekom trajanja.



Premium

Vrhunske auto gume sa odličnim prijanjanem na drumu. maksimalno pouzdane i sa dugim vekom trajanja.




[searchandfilter id=”filter”]

Letnje auto gume

Letnje auto  gume imaju veće performanse od ostalih vrsta guma. Generalno, nisu baš prikladne za vlažan drum, s obzirom da imaju pliće useke od ostalih vrsta guma. One su pogodnije za vožnju u suvim uslovima. Sposobnost da ova vrsta guma pruža visoke performanse  na suvom i na mokrom drumu varira od proizvodjača, do proizvodjača, pa čak zavisi i od različitih modela istog proizvodjača.

Letnje auto gume su predvidjene za korišćenje kada je temperatura vazduha iznad +7°C. Na tim temperaturama one imaju dobra svojstva i na suvom i na mokrom putu. Prema performansama, letnje auto gume se dele na standardne gume, gume visokih performansi i gume ultra visokih performanski.

letnje auto gume
letnje auto gume

Letnje gume – ceo asortiman

Kategorizacija guma

  • Od novembra 2012. godine jeuveden novi sistem kategorizacije guma. Kako bi kupci bolje razumeli šta tačno kupuju, pored dimenzija gume biće uvedene još tri oznake za: energetsku efikasnost (koliko utiču na potrošnju goriva), performanse na mokroj podlozi i buku koju generišu tokom kotrljanja.

Nova kategorizacija izgledaće isto kao i ona na električnim uređajima u radnjama i trebalo bi da znatno pojednostavi, ubrza i olakša kupovinu guma.
Pogledajte statistike koje je Michelin predstavio u Stokholmu:
Najveći broj nesreća, čak 70%, dešava se na suvim putevima.
U gradskim sredinama i pri niskim brzinama dešava se 60% svih nesreća.
Najopasnije nesreće sa najozbiljnijim posledicama dešavaju se u krivinama, njih 25%.
Nesreće koje se dogode na vlažnim putevima u 99% slučajeva dešavaju se kada na putu ima veoma malo vode.

Iako ne razmišljamo često o tome, gume imaju uticaj na potrošnju goriva. To je jedan od razloga zbog kojih proveravamo pritisak vazduha u njima. Prema Michelinovim istraživanjima, na svakih pet rezervoara koje sipamo, jedan rezervoar potrošimo na savladavanje otpora koje gume stvaraju prilikom kotrljanja po asfaltu.

Drugi faktori koji utiču na potrošnju goriva tokom vožnje su oblik automobila, električni uređaji, inercija, gravitacija, trenje, akumulator i kočenje (usporavanje).

Problem nastaje kada shvatimo da nijedna guma nije u stanju da pruži odlične performanse na svim frontovima, već mi moramo da pravimo kompromis. Setite se samo onih tabela u auto magazinima, nijedan model gume nema “sve petice”. Michelin tvrdi na je uspeo da napravi “Vukovca”.

Reč je o modelu Energy Saver+ koji bi tokom svog životnog veka trebalo da vam uštedi do 200 litara goriva.

Test

U testiranju je učestvovalo devet profesionalnih vozača, u identičnim automobilima (Golf VI). Pored Michelinovih guma, još su bili uključeni modeli četiri premijum proizvođača. Ukupno su prošli kroz 25 evropskih zemalja što je ujedno i najduži test u svakodnevnim uslovima vožnje ikada izveden.

Gume su svakodnevno prebacivane sa jednog na drugi automobil. Prosečne potrošnje goriva kao i vremenski uslovi i prosečne brzine pažljivo su beležene.

Golf sa Energy Saver+ gumama je na testiranjima posle 18.000 pređenih kiometara pokazao da na mokroj podlozi u proseku ima 1,2m kraći zaustavni put u odnosu na konkurente. U stvarnosti, i pola metra kraći zaustavni put čini razliku između života i smrti.

Tokom čitavog testa, prosečna temperature vazduha bila je 17 stepeni, prosečna brzina 82km/h a prosečna potrošnja 5,5 litara.

Na osnovu istrošenosti posle 30.480km, procenjeno je da je životni vek Energy Saver+ (do dubine šare od 1,6mm) iznosi 47.100km, što je u proseku 9.300km duže nego što su ponudila 4 konkurenta.

Gume proizvođača Continental trajale bi 11.700km manje, Goodyear 9.200km, Bridgestone 8.300 a Pirelli 8.200km manje.

Michelin Energy Saver+ na mokrom skraćuje zaustavni put za 16 metara u poređenju sa najlošije ocenjenom gumom u novoj EU kategorizaciji. Na DEKRA testu Michelin je imao nešto bolje rezultate od 4 konkurenta.

Po novom sistemu kategorizacije, Michelin Energy Saver + ocenjen je sa A kada je reč o kočenju na mokroj podlozi, sa B ili C (u zavisnosti od dimenzije) za energetsku efikasnost a zadovoljava i norme kada je u pitanju nivo buke koju stvara tokom vožnje.

preloader